Gina Photography

Kreatív Fotózás

Kreatív Fotózás

Beteljesedett álom

2017. március 17. - Gina Photography

Ha nagyon akarod, akkor sikerülhet!

A sok munka és energia amit ráfordítottam álmaim megvalósítására, végre megelevenedett. Ott álltam a közepén, és úgy éreztem, hogy én vagyok a legboldogabb ember a világon. Akik közel állnak hozzám mind eljöttek a meghívásomra, és megünnepeltük közösen a fotóstúdió hivatalos megnyitóját.

01dsc_4272.jpg

Természetesen előkerült néhány üveg ízletes pezsgő, és mellé édesség, valamint a köreinkben rendkívül népszerű kölesgolyó rágcsálnivalónak. Rengeteg fotót készítettünk, és túlzás nélkül állíthatom, hogy csodásan funkcionált a környezet minden szeglete. 

07img_2553.jpg

Volt divat- és sminkbemutató; tombola, ahol mindenki nyert valami szépet, és aki kedvet kapott egy kis fotózkodáshoz annak frissítettük a képtárát. 

01dsc_4026.jpg

Volt aki csak beugrott, volt aki végig maradt, de mindenkinek nagyon örültem, hogy időt szakított rám, hálás vagyok érte. Köszönöm Nektek!

Fotók a Stúdióról: www.ginaphotography.hu/foto-studio/

A bejegyzés trackback címe:

https://ginaphotography.blog.hu/api/trackback/id/tr9812345575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása